Hyvin hoidetun Yandex-markkinoinnin tulos: ruuhkaa yrityksen internet-sivuilla!

Taannoisessa blogikirjoituksessamme avasimme Yandex-markkinoinnin saloja. Tarina ei kuitenkaan päättynyt siihen. Yandex-markkinoinnin tuloksena asiakkaan internet-sivuilla kävi neljässä viikossa yli 30 000 kävijää.

Tutkimme tarkoin Google.ru:ssa ja Yandex.ru:ssa toteutettuja hakusanakampanjoita ja kohdistimme markkinointia yhä voimakkaammin Yandex.ru -hakukoneeseen.

Tämän seurauksena neljän viikon kampanjoinnin tulokset ovat seuraavat:

Google.ru: CPC 0,03€ ja CTR 2,45%
Yandex.ru: CPC 0,06 ja CTR 2,58%

Asiakkaan internet-sivuille klikattiin kampanjan aikana yhteensä 34 158 kertaa.

Hakukonemarkkinoinnissa pätee siis edelleen:
1. Hyvä ja ajankohtainen tuote potentiaalisille asiakkaille
2. Voimakas panostus kanavaan, jossa potentiaaliset asiakkaat ovat
3. Oikeiden hakusanojen käyttö

Kuka haluaa olla seuraava, jolla on ovella ruuhkaa?